Tjofaderittan

Daovanna ringde precis. Kl 07:30 ska jag befinna mig på storagatan. Så det blir tidig morgon för mig imorrn! Men det kan vara rätt skönt det också! Lär väl vara helt slut när jag kommer hem..

Idag är det fredag! Och inga som helst måsten eller ska göra. Det är bara en lugn och skön fredag. Det känns jättebra! Jag och E ska köpa lite godis och bara se tv.

Jag har slips på mig idag! Det var galet längesen sist.. Det var när min stil var lite mer butch.. Kort hår, baggybyxor och skjorta. Åh. Den tiden saknar jag ju lite grann ibland.

Nej, nu kommer snart soldaten hem efter krig. Ska pyssla om henne lite.




If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0