Vackert väder!

Har nyss suttit ute i solen och njutit.
Jessica ropade på mig och frågade om vi kunde sätta oss ute en stund.
När jag kom ut kom hon med en glas rödvin! Märks att det är sommar. Då dricker folk ovanligt mycket.. Eller så ser man det mer för att folk dricker utomhus. Jag vet inte.
Hon berättade i alla fall om sina nattliga äventyr. Alltid lika roligt att höra vad hon hittat på för galet!
Efter en stund blev det nästan lite för soligt, så jag gick in och diskade lite grann.

Det svider jättemycket i mina ögon. Vet inte varför. Men det har gjort det sen igår. Och jag har ont i huvdet..

Har skrivit ett brev under morgonen. Vet inte om jag ska skicka det. Var i alla fall tvungen att få ur mig en massa saker. Sen om personen som det är skrivet till någonsin får läsa det är en annan sak.
Jag ska försöka våga skicka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0