2010.

Hittade en lista som jag fyllde i efter att 2009 var slut. Så tänkte fylla i samma lista nu över vad som hänt under 2010. Vill ni läsa hur mitt 2009 var så kan ni gå tillbaka till december 2009 i bloggen så finns den där. Nu kommer en uppdatering! 

ÅRET 2010.

Hur har året varit för dig? - extremt! Så otroligt mycket som har hänt! Året började i Sundsvall, men avslutades i ny stad, Västerås. Det har varit både många bra och många dåliga stunder. Har skrattat massor och fällt en hel del tårar. Tror jag saknat mer i år än vad jag någonsin gjort!
Bättre än förra året?  - jag är lite kluven till det. Är väldigt glad för vissa saker. Men finns en del saker jag ångrar. 
Någonting du aldrig kommer glömma? - Finns otroligt många saker jag aldrig kommer glömma! Första festen på året. Med Ehlina, Jana, Micke osv.. Känslan när Maaret berättade att hon var gravid. Övik. Lycksele. Dagen då jag lämnade Sundsvall. Semestern med Ehlina. Dagen jag bestämde mig för att lämna Ehlina. Flytten till Västerås. Pride. Första kyssen med Emma. känslokaoset med Twiggie. 5:e september. Sthlm. Norrtälje. Finns säker mycket mer. Men det där är vad jag kommer på bara så på rak arm. 
Har du flyttat under året? - Ja det har jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja.
Isåfall vilken? - Petter - Hjärtats ensamma slag. 
Har du druckit alkohol? - Ja.
Har du kysst en främling? - Ja. Under första festen i Västerås. Den främlingen är nu en bra vän till mig! Tänk så livet kan bli. 
 

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit? - Intensiv. Otroligt intensiv.
Har du varit kär? - Ja flera gånger.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Jag är ju lite hemlighetsfull ibland. Så något hemligt har det nog blivit..
 
SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - Näe.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Usch nej..
Varit i slagsmål? - Nej.


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja. Finns mycket jag ångrar faktiskt.
Isåfall vad? - Ångrar mina svek mot Ehlina. Samt hur saker och ting slutade mellan mig och T.
Har du skämt ut dig? - Ja det har jag säääkert. Inget jag kommer på nu. Men något knäppt har jag nog gjort.  
har du ljugit för en vän? - Tror inte det faktiskt.
Har du varit ute en hel natt? - Ja, under pride! 
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja. Med Andreas.  
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja!


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? -  Ja.
Har du förlorat en vän? - Jag önskar att jag inte förlorat henne. Men allt tyder på det.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Nej..
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej.
Har du ljugit för en bästavän? - Nej.
Har du haft en relation med en vän? - Nej..
Har du många killkompisar? - Nej. För tillfället har jag nog ingen. Ingen jag umgås med i alla fall. Eller Micke finns ju alltid i mitt hjärta. Dock har jag varit dålig på att höra av mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0