Ensam.

Nu är jag ensam.
Kom hem och möttes av en lapp. Min inneboende har flyttat ut. Alltså det var planerat att hon skulle flytta denna månad. MEN vi skulle ha flyttmiddag på fredag och så. Vi har ändå bott ihop i ungefär 4 månader. 
Hon ska flytta tillbaka till Tyskland. Så hon borde ju velat säga hejdå personligen.. Men tydligen kände hon inte att jag var värd det. Jag menar borde man inte säga hejdå till den personen som har öppnat sitt hem för en? Ja, ja. Tack för den här tiden. 
Känns lite konstigt när man vet att man aldrig kommer träffa en person igen. 
Aja hon lämnade massa vodka. Party? 

Idag har jag jobbat! Var i Enköping och jobbade. Dagen gick faktiskt rätt snabbt. Jag gillar verkligen inte arbetstiden 06-11. Men nu börjar jag känna mig van nästan. Det är helt okej att kliva upp 4 på morgonen. Är inte ett dugg trött. Men det beror nog på att jag aldrig lyckas somna förrän runt 12 på natten. Så hinner aldrig komma in i den djupaste sömnen. Kanske är tur. 
Ska bli skönt nästa onsdag. Då är jobbet över! Då firar jag! Haha. Nej kommer sakna att räkna 3000 vykort, sopsäckar i massor och diskborstar i trassel!

Nej. Nu ska jag skicka iväg två jobbansökningar! Sen blir det diska! 

Juste! Hon lämnade efter sig lite choklad också! Samt konstiga saker.. Som laxfiléer i tomatsås på burk, korv på burk, torkade tranbär och lite annat. Haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0