Genom hålet i mitt hjärta kommer räddningen tillslut.

"Jag skrev mitt namn i vattnet så du vet var jag finns."
- The atlantic ocean.

Idag är jag både glad och inte glad. Men mest glad ändå.
Hade det kul på jobbet. Tydligen så kan man ha det. Även fast jag spenderade två timmar med att räkna penslar. Haha.
Men det mest roliga idag är väl att jag och Daniella bestämt att hon ska komma hit imorgon! Åh. Kommer bli asbra! Händer ju en massa kul framöver. Kommer dra med henne på det ena och det andra.
Imorgonkväll är det bowling med Chokko, Evelyn och några andra.
Söndag blir det zumba med Jessica.
Någon dag i veckan ska vi ta den där efterlängtade bastukvällen hemma hos Chokko.
Sen nästa helg kommer mina systrar hit för feeest.
Ser fram emot följande vecka enormt!

(Summer of 2010. Snälla ge mig värmen tillbaka.)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0