Jerrod och Love.

Ligger här med Jerrod och Love och ska väl strax sova.
Har varit intensiva, men bra dagar!
I onsdagskväll så satt jag och tittade på tv, så hux flux kommer Emma in genom dörren och jag fick blommor av henne. Mycket snällt!
I torsdags blev det bussfärd till Sthlm. Jag och Emma babblade och skrattade hela resan på 1 ½ timme. När vi kom fram så kom tanten som suttit bakom oss fram och sa: Har ni haft det roligt tjejer? Ja jag har inte hört vad ni har sagt, men ni gjorde mig på bra humör.
Åh. Var ju kul att kunna göra någon annan på bra humör! Vi trodde först att hon skulle skälla på oss. Men Sverige är ju lite så.. Folk blir sura om man sitter och skrattar. Så det blir ju första tanken när någon kommer fram.
I fredags så blev det tidig bio. Yogi björn såg vi! Haha. Det var mest bara en massa barn där, och skratten kom mest för att man blev smittad av alla söta barn. Filmen var väl sådär.. Tänkte mest se den för 3D-effekterna. Efter bion så åkte vi till Emmas pappa. Där fikade vi kladdkakemuffins och saft!
Igår så tog vi en tur till Vällingby, strosade runt i lite affärer. Efter det åkte vi till Kungens kurva och gick på IKEA. Det är så galet stort så det tar sjukt lång tid att gå igenom alla 4(?) våningar! Sen blev det film när vi kom hem till Emma.
Idag så har vi mest tittat på tv och spelat skipbo! Jag är galen i det spelet. Kan spela flera timmar!
Vid 22 så åkte jag hem till Västerås igen!

Nu sitter jag här och är mest trött och seg.. Fick den roliga nyheten att det inte finns något varmvatten alls i huset.. Elin hade tydligen inte duschat varmt på hela helgen!
Har jag nämnt att Elin är min nya inneboende? Om inte så vet ni det nu!

I veckan så har jag som vanligt en del inbokat!
Imorgon blir det fika på rfsl med flatorna. Sen någon av dagarna ska jag hem till Chokko och hjälpa henne hitta kläder inför helgens festligheter. Vi ska även träna på feel good i veckan. Jag har fått sånt gratis i en vecka där. Så tänkte testa. På lördag blir det förfest hos mig med en massa sköna människor. Och efter det ut på schalgerfest på konrad!
Känns som att det kommer bli en helt underbar vecka!

Livet går upp och ner. Just nu mest upp. Fast finns en del orosmoln på min himmel ändå!

(Emma och jag innan Vällingby och IKEA.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0