Love will be the gift you give yourself.

Igårkväll hade jag skrattkväll!
Chokko kom över. Vi satt och planerade en massa inför Londonresan som ska göras i februari. Och sen skrattade vi ihjäl oss åt våra allmänt störda och konstiga tankar. Såna kvällar behövs i en flickas liv.
Jag tror att Västerås är bättre än Sundsvall. Har inte velat erkänna det. Men Västerås har verkligen borrat sig in i djupet av mitt hjärta. Jag har träffat så underbara människor här. Nya vänner och bekanta. Tror att detta är min plats på jorden just nu.

Nu måste jag plugga. Har startat mina två nya kurser.
Marknadsföring för varor och tjänster och Design och konsumtion.
Jag tror de kommer bli intressanta och roliga.
Så nu ska jag tvinga mig själv att sitta och plugga 3 timmar. Sen äta middag. Och efter det gå ut på en promenad!
Det tål att upprepas. Jag mår bra nu!
I höstas så hade jag ett samtal med en person. Vi söndrade varandra. Så bestämde oss för att lämna varandra åt sidan. Vi gav ett löfte om att ta hand om oss själva, hitta styrkan i livet. Jag har faktiskt lyckats med det. Jag vet att hon också har gjort det. När blommorna poppar upp ur jorden ska jag skicka en blomma till henne.

Vill hitta en massa ny musik att lägga in på mp3:n så jag blir massa peppad när jag går mina promenader.
Sen vill jag hitta tid till att göra om min header här på bloggen.
Detta får bli senare projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0