Magkatarr.

Min magsjuka visade sig att snarare vara magkatarr.. Antar att det är blandningen mellan; oregelbundna måltider, för mycket fett och socker, tabletter, alkohol och stress. Allt det dåliga i livet i princip har jag proppat min kropp full av. Konstigt då att den säger ifrån? Nej inte direkt.
Så idag har jag försökt börja på ny kula. Ätit i princip var 3:e timme och bestående av nyttigt och lätt för magen. Så förhoppningsvis hjälper min självkurering. Så typiskt bara att jag ska må dåligt hela tiden. Men jag får skylla mig själv i detta fall. Men nu får jag en kick i rätt riktning att sluta med godis i alla fall! Eller jag har redan slutat. Nu är det nyttig som gäller. Kanske mitt imunförsvar går upp också!

Imorgon ska jag må bra. För då ska 4 månadersdagen firas!!

Nu blir det tv-kväll och soppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0