Sjukligt trött..

I fredags gick jag och Emma på bio. Vi såg Narnia. Och shit vad bra den var! De hade verkligen lyckats med att göra den spännande och alla special effekter var helt grymma! Så det blev en riktigt positiv upplevelse.
Något som kanske inte var lika positivt var att jag somnade halv 3 natten till lördag. Sen ringde mitt alarm kl 04:45. Då var det bara att pallra sig upp och fixa sig inför första arbetsdagen på ÖoB. Jag lyxade till det genom att ta en taxi till jobbet! Haha. Men kunde faktiskt inte ta mig dit på annat sätt. Det gick i alla fall bra att jobba.
När jag kom hem var jag tvungen att sova en stund. Hade noll energi.
På kvällen hyrdes det film! En av filmerna som sågs var Remember me. Fy vad jag grät i slutet. Visste verkligen inte att den skulle sluta så! Blev förkrossad..
Idag har jag varit segare än segast! Är inte riktigt frisk än. Samt att jag sovit alldeles för lite de senaste dagarna.
Jag deppade ihop lite på eftermiddagen, då var jag tvungen att titta på På rymmen med Pippi Långstrump för att peppa upp mig. Får sån frihetskänsla av den. Dock somnade jag efter halva och sov några timmar..

Nu på kvällen har jag ätit lite kladdkaka.. Ja jag vet, skulle vara nyttig. Men äter med känslorna you know. Och när deppet sätter in behövs det socker för att täppa till det.

Snart ny vecka. I princip hela veckan är fullbokad.
Måndag: Ut med Nisse. Städa. Ringa samtal.
Tisdag: Jobba i Strängnäs. Ut med Nisse.
Onsdag: Jobba i Enköping. Ut med Nisse.
Torsdag: Jobba i Eskilstuna.
Fredag: Ev. flyttmiddag med Dagmar.
Lördag: Jobb i Västerås.
Söndag: Dagmar flyttar. Och jag ska slappa hela jävla dagen!!

Annars framöver så kommer Linda och Sofie hit 21-23:e
Jag börjar mina kurser den 24:e
Åker till Sthm 27-30:e

Så mitt liv är rätt fullproppat med saker som ska göras. Både sånt som är roligt och det som är mindre roligt.
Men det är bra. Känns som att våren närmar sig med stormsteg då januari och februari kommer susa förbi.
Snart är första tussilagon här. Och livet kan börja på riktigt!

(Busen som har torterat mig i hela 12 dagar! Men idag åkte hon hem.. Känns lite tråkigt faktisk!)



(Jag på nyår!)



(Lekte med tomtebloss, det blev rätt grymt.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0