Slask..

Värmen har kommit och snön börjar avta. Men just nu känner jag bara att jag vill att den ska stanna för evigt. Jag vill att tiden ska stanna och aldrig fortsätta framåt. Jag är rädd för framtiden. För jag börjar sakta men säkert inse att det inte kommer bli en lika varm vår som jag hade tänkt mig. Varför ens låta våren komma om den bara ska ge mig kyla? Då kan jag leva kvar i snön och slippa bli blöt om fötterna..

Men för tillfället ska jag leva på att jag har haft några riktigt bra dagar!!
Började i fredags med att jag åkte och mötte Daniella vid tåget. Vi åkte hem sen så hämtade Chokko oss och vi åkte till Aros fun house för lite bowling! Jag, Chokko, Emelie och Dante spelade på en bana. I börjar gick det verkligen jättedåligt. Men sen kom jag igång! Så Dante vann första gången. Sen vann jag de två andra omgångarna! Även fast det var fredag så var jag tvungen att åka hem rätt tidigt för jag skulle jobba på lördagen. 
Så ja, lördagen bestod av att jag jobbade. Sen så kom en tjej för att kolla på rummet. Hon var verkligen supertrevlig och social. Hon bestämde sig för att hon ville flytta in! Jag tror vi kommer att komma bra överrens! På kvällen kom Chokko över. Så jag, hon och Daniella gick ner och hyrde några skräckfilmer. Sen åt vi god middag och såg film. 
På söndagen tog jag och Daniella slappardag. Då glodde vi på L word nästan hela dagen! Sen blev det en promenad på kvällen. 
Igår blev det 2 ½ timmes promenad! Riktigt duktiga var vi. På kvällen så mötte vi upp August, Jennifer, Betty, Suzze och Denise för att gå på rfsl cafét! Det var trevligt där. Lilla Rasmus fyllde år också så vi fick rulltårta och så sjöng vi för honom. Så skönt att umgås med mina favvo-flator!
Idag så har jag jobbat sista dagen! Helt underbart. Snabbt gick det också. Efter jobbet blev det promenad med Nisse. Sen så åkte jag och handlade. 
Nu ligger jag på soffan och är i princip död. Daniella och jag kanske ska se disneyfilmer ikväll. Haha. 

Imorgon blir det bastukväll hos Chokko! Kommer bli trevligt! Sen i helgen kommer mina systrar hit! Så det blir fest, mys och massa gott hela helgen! 
Jag mår riktigt bra just nu! Så länge jag bara fokuserar på vänner och verkligen lever livet till det yttersta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0