Äckliga, vidriga morgon.

Hade en riktigt äcklig jävla morgon! Började med att jag försov mig 2 ½ timme. Fan, och där var dagen förstörd.
Sen hände en massa annat. Bl.a gråtit inför en främlig [check]. Så min dag har ju blivit riktigt persika! Or not.
Jobbade i alla fall på för fullt. Sen blev det hem. Se några avsnitt GoGr. Efter det somnade jag!
Vaknade nu och insåg att jag måste städa.. Sen ska jag jobba ikväll. Och städa! Wiho. Persika!
Men det är bara att kämpa. Imorgon är det bara ett pass, sen ledig! Undra hur de gör med hon som ska jobba i stället för mig.. Hon skulle ha gått bredvid i fredags, men blev sjuk. Sen dess har jag inte hört från henne. Aja, inte min huvudvärk egentligen. De har gett mig ledigt, så vad ska jag göra.

Nej, nu ska jag städa så lägenheten blir riktigt persika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0