Stop cryin' your heart out.

Äntligen har jag fått mitt schema till Peace and love! Riktigt skönt schema också. Ska bara jobba två pass och förlorar bara en natts festande. Haha. Det är i alla fall så värt det att jobba det lilla för att få gratis festival. Woho.
Nu ska jag bara lyckas få ledigt från städjobbet också. Ledig från Dao är redan fixat!

Dricker lite pucko och äter kladdkaka. Sörjer, eller firar(?) att min sambo flyttade ut idag. Så nu är vi bara 2+hund som delar på ytan i denna lilla lägenhet. Kan bli rätt skönt. Fast jag kommer ju i princip bara sova hemma. Annars jobbar jag hela dagarna.

Idag var det sista dagen med Elvis. Oj vad mycket folk det var där. Jag kom dit vid 10. Men då hade de inte gått hemifrån än. För de skulle fira sin dotters student. Så helt plötsligt kom mormor, morfar, farmor, faster, kusin. Och så satt jag där i soffan och tittade på disney channel. Haha. När de tillslut gick så somnade jag på soffan! Sjukt trött var jag. Vaknade 12:30 och kände att det kanske var bäst att ta ut Elvis en stund innan de skulle komma hem.

Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra fram tills att nästa jobbpass börjar.. Eller ska jag jobba imorgonbitti? Fan kan inte bestämma mig.. Känner egentligen för att vara ledig resten av den här dagen. Men lär inte komma i säng förrän sent. Eller ska jag dygna? Får nog bli dygna!
Resten av denna dag; Sola, duscha, käka nå god mat ute, sen träffa vänner på någon trevlig uteservering! Perfekt fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0