Tea-time.

Nyss fikat med Matilda! Det var trevligt. Druckit en massa te och pratat om allt möjligt. Tiden gick så snabbt, så snart är det dags för mig att sova.. Känns inte roligt alls. Jag vill vara vaken! Är en nattmänniska. Men jag får inte utlopp för det. Blä!
Ja, ja bara två arbetsdagar kvar, sen har jag semester i hela 10 dagar! Galet. Ev. jobba lite i Sthlm kanske 2 av de dagarna. Men inge städ åtminstone, så slipper kliva upp 03:30. Woho. Visst, 145 kr i timmen innan kl 06 sitter ju inte helt fel. Men nej, ska bli så underbart med lediga dagar.
Fira midsommar i Norrtälje. Kommer bli mysigt. Undra om det går att bada då?

Okej nu lyssnar jag på Lion King 2 soundtrack. Ett tecken på att jag ska sova? Jaa..

Good night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0