What to do? What to say?

Jaha. Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Skulle ha jobbat. Men det blev inte så. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Har bara legat och slappat hela dagen. Det är jättetråkigt. Men har ingen energi till något.
Blir så arg på att saker och ting alltid ska gå åt helvete. Varför är det så med mitt liv hela tiden? Det är verkligen som en berg- och dalbana med tröga uppförsbackar och 90 graders backar rakt neråt!
Känns så värt med mina pendlarkort värda 4000 kr nu. 2 månaders hyror för mig i princip. Tjoho.
Älskar mitt liv ibland. Stoor ironi.

Ja, ja jag har en rolig festival att se fram emot! Om två veckor så blir det peace and love! Har fixat ledighet från städet nu. Så ser fram emot en kul vecka.

Nej, blev bara en kort update. Orkar inte skriva så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0