Behind these castle walls.

Kryssningen var rolig! Drack goda drinkar och hade det riktigt trevligt!
Nu planeras nästa kryssning. Tattooboat! Tatueringsmässa och kryssning i ett! Kan det bli bättre? Dock kan jag väl tänka mig att musiken kanske inte är riktigt min stil. Men man kan inte få allt här i världen!

Början på den här veckan har varit väldigt slapp! Har inte direkt mycket att plugga samt att Lisen varit sjuk så jag har inte behövt gå ut med Nisse heller. Så jag gör i princip inget alls! Sov till 12 idag. Det var läääängesen. Men jag vet att jag måste börja skicka in jobbansökningar. Har ett mål på 30 ansökningar denna vecka! Och det ska jag väl klara.

Det är så skönt att vara ensam hemma idag. Ibland känns det som att väggarna kryper närmre. Vi är ju för det mesta 4 personer i den här lägenheten. Det blir inte mycket yta var. Jag klagar inte på mina boende! De är söta och snälla. Men alla människor behöver ensamtid ibland. Faktiskt.
Så idag njuter jag av att alla är i skolan!!

Ska nog faktiskt ta mig en cykeltur snart! Snön börjar lämna trotoarerna. Tittade i rabatten igår.. Och faktiskt börjar krokusknopparna komma upp ur jorden. Det är lite läskigt med vår. Jag har liksom vant mig vid vintern. Jag har blivit ett med den. Kyla i kropp och sinne. Snart ska allt smälta och värmen ska infinna sig i mitt hjärta ännu en gång.

(Just wanna be loved by You.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0