Bra dag!

Imorse möttes jag av ett mail: Hej Frida. Kan du ringa mig på mitt direktnummer..
Så jag ringde till Aros cityservice. 1 ½ timme senare så satt jag där på intervju!
På lördag ska jag provjobba där. Ska hjälpa till med byggstädning på nya IKEA. Det kan bli intressant!
Sen får jag se om jag får mer jobb där. Hoppas på det. Hon sa att det kunde bli sommarjobb också. Så
det är vad jag hoppas på!

Efter intervjun mötte jag upp Emma och hennes kompis Jossan på stan.
Lite senare så åkte Emma hem, då gick jag och mötte Betty. Vi gick hem till Jennifer.
Pratade i flera timmar och skrattade. Betty bestämde att jag ska plågas på söndag genom att se Paranormal activity med dem. Fyy säger jag bara!!

Isch.. Nu har jag ont i huvudet och magen.
Åt för mycket god mat som Emma lagat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0