Jobbjakten.

Jobbjakten har startat på riktigt. Fick en idé häromdagen. Att göra ett evenemang på facebook och bjuda in alla mina vänner, sen bjuder de i sin tur in sina vänner. Evenemanget är kallat "Jobbjakten". Och det ska hjälpa mig nå ut till alla som kanske har nå kontakter eller vet nå jobb jag kan söka!
Idag ska en tjej ringa mig runt kl 11 med nå jobbförslag! Får se vad det är för spännande! Jag hoppas att det inte är allt för långt borta bara.. Än så länge har jag fått förslag från Göteborg och Växjö. Vilket är lite för långt bort.
Vill ju helst att det blir inom Västmanland, Södermanland eller Sthlm!
Om någon som läser min blogg har nå förslag så är ni mer än välkommna med dem!

Jag vågar inte riktigt tro det än, men nu är det nog faktiskt vår på riktigt! Jag såg årets första blommor häromveckan. Galet. Dock såna snödroppar. Och de kommer ju fram rätt tidigt. Så dem vågar jag inte lita på. När jag ser första tussilagon. Då är det vår.

Imorgon får vi finbesök från Vingåker! En hel billass för att vara exakt! Herreguu. Kommer bli fullt hus hela helgen. Tur att Elin och Henke inte kommer vara hemma åtminstone. Annars blir det typ 1 kvm var!
Fullt upp de kommande dagarna alltså.

Usch måste berätta om en sjukt hemsk dröm jag hade häromnatten! Jag vet inte om biverkningarna av mina tabletter kan vara mardrömmar, men om de är det så ger de mig hemska mardrömmar!
Drömde att Emma misshandlade mig fysiskt och psykiskt. Hon tog fram ett läderskärp och slog mig över ryggen tills det blev djupa sår. Tillslut så lyckades jag fly från henne. Så flydde jag hem till hennes familj och berättade allt där. Men så ringde hon dit, och det sista jag minns av drömmen innan jag vaknade var att hon sa. "När jag får tag i dig, så ska jag döda dig."
Fy, vaknade helt kallsvettig och mådde fan riktigt dåligt hela dagen! Inga mer såna drömmar tack!

(Bild från hamnen. Var där och hade lite picknick i lördags!)



(Charmiga jag.)



(Hittade ett litet hus i ett träd. Där uppe vill jag bo!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0