Let go. Let the wind blow.

Fick en så konstig känsla i magen precis.. Eller inte i magen. I hela kroppen. Det var som en bra och dålig känsla samtidigt.
Satt och bara sökte lite allmänt på spotify. Har ni någonsin bara skrivit in något random ord, bara för att få fram låtar som ni aldrig lyssnat på förut? Jag gör så ibland i alla fall. För jag tröttnar så lätt på det jag brukar höra.
Fastnade för en låt. Men den ger mig någon konstig känsla.

All I've left is my soul
Fall left me with this winter so cold
Take me away
Like an overdose on heroin

Baby, we were born for fun
Or maybe to sleep in the sun
A place where new waves come in
A place you'll be here

Let go
Let the wind blow
Back your head tonight

Let's go
Let your friend know
That you're here on a beach by my side


Nu borde jag verkligen sova. För nu kändes det precis som att någon klev genom min kropp. Usch vad konstig jag är ibland.

(Sova och tagga morgondagen.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0