Like a fool. I trusted you.

Nu minns jag inte ens hur längesen det var jag skrev här senast. Dagarna liksom rinner på och flyter ihop. Så jag vet inte.

Igår var jag på Vero moda och lämnade mitt CV för det stod en lapp i butiken att de söker en ny personal. Så why not. Jag tycker om den butiken.
Skickade iväg 3 jobbansökningar och 20 förfrågningar om jobb. Fått 5 svar än så länge från de 20. 4 nej och 1 "kom in och lämna ditt CV." Så det går väl inte framåt i rasande fart. Men lite grann.
Idag ska jag på siffertest för jobb på Skatteverket. Får se hur det går! Dels vore det skönt att få jobb där för då är det mellan 27 april till 30 juni. Då kan man ju ha resten av sommaren ledig..
Aja, nog om jobbsnack.

Idag är jag helt ensam hemma. Kommer bli första natten på väldigt länge som jag ska sova själv i lägenheten. Tror jag sov ensam hemma sist i december.. Men kan bli skönt också! Ska köpa lite glass och bara mysa.

Det är så konstigt hur jag kan vara så otillfreds (kan man säga så?) med mitt liv ibland. Vissa dagar känner jag mig som en zombie. Kliver upp. Åker till Nisse. Går med honom. Tänker en miljon tankar om hur livet kunde varit om jag gjort på andra sätt. Åker hem. Sitter och stirrar. Somnar.
Är ju ganska lätt att säga att jag nog verkligen behöver något att göra. Ja.
Usch, jag vill bara sluta ångra sånt som varit! Jag kan aldrig ta tillbaka sånt som gått förlorat. Det fungerar inte så.

Nej nu borde jag fixa mig lite. Så jag kan lämna mitt CV på Village. Där borde jag skippa piercingarna va? Tror så!
Det var bra med Vero moda. För där inne kände jag att jag passa in. Hon som tog emot mitt CV hade en piercing och synlig tatuering på armen. Så där kan de ju inte diskriminera de med sånt. Perfekt.  


Nu kom saknad igen. 
Gunga, sandwish, Free Jimmy.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0