Our farewell.

Idag är det soooool! Det är så pass mycket sol att det nästan är outhärdligt att vara i köket. Där har solen stekt på hela morgonen. Så värmen är total. I vardagsrummet är det något skönare. MEEEEEN inte klaga! Jag vill ha sol!
Så lite senare blir det promenad! Först så ska jag göra något som jag aldrig brukar göra. Jag ska slå igång radion, eller vilken radio? Radion på datorn blir det. Haha. Så ska jag lyssna på fredagsflörten! För Sanna ska vara med. Ska bli spännande att lyssna. Hon kan säker charma den där tjejen med sin skånska!

Blir nog en rätt skön helg skulle jag tro! Elin åker till sin familj. (Beklagar förlusten..) Vilket betyder att Henke inte heller kommer vara här. Så i helgen blir det bara jag och Stuvis! Ganska skönt. Inget ont mot Elin och Henke, men är skönt att inte vara alla hemma samtidigt!
Vi ska förresten göra hemmagjord glass ikväll! När plånboken gapar tomt så får man hitta andra sätt att få in lite gott i helgens mys. Jag hoppas att den blir god! Annars får vi gå till IKEA och köpa mjukglass för en femma.

Kanske att jag skulle hoppa ur mjukiskläderna och svira om lite. Det är ju ändå fredag. Och jag har gått i mjukiskläder nästan hela veckan! Får inte bli en vana!

Hörs lite senare med en update om glassen!

(Haha, hittade en bild på pepparkakshuset från i julas. Inte visat den fina skapelsen! Ha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0