Rolig helg!

Oj, här är det verkligen låg aktivitet. Har haft så mycket denna vecka att tiden verkligen inte funnits för att sitta vid dator.
Det som tagit upp mycket av min tid är en tenta som jag skrivit. Det var bara 4 frågor, men man skulle försöka skriva en A4 för varje fråga. Det var klurigt. Men nu är den inskickad!

Detta är en rolig helg! Igår så gick jag och Emma på musikalen Leva livet. Den var helt underbar! Man blev så glad av den. Det var otroligt bra skådespeleri. Och det var många av de som var med som man sett i olika tv-serier och filmer. Att höra dem sjunga och att vissa av dem hade sån stark pipa, det var rätt häftigt! Och oväntat.
Idag så blir det kryssning. Åh, längtar efter buffén! Både middags- och frukostbuffé. Goooott. Blir inte heavy party så frukost ska vi nog orka upp till imorgon! 
Jag vill på tattoboat i maj! Kryssning och tatueringsmässa i ett! Vore lovli! 

Nej nu kanske jag borde duscha och fixa mig lite innan vi ska dra oss mot Söder...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0