Semla!

Tjatade om semla i tisdags. Grejen är den att jag inte ätit semlor på flera år. Men så blev jag bjuden på en i fredags. Då fick jag mersmak!
Igår så fick jag en semla! Emma var gulle och köpte semla till oss! Så vi drack varm oboy och åt semla. Gott!

Jag har hört från flera stycken att de tydligen snöar idag. Så jag vågar inte titta ut genom fönstret! Det får inte snöa! Då mår jag dåligt. Nu vill jag ju ha värme, sol, barmark, blommor! Vill kunna sitta ute och grilla korv med vänner. Åh. Men den drömmen får jag nog skjuta upp några veckor till!
Denna vinter har varit otroligt lång, jobbig och känsloladdad.

Igår var jag sjukt duktig! Var ute och gick nästan 2 ½ timme allt som allt! Tror jag börjat komma igång igen! Tränade även på magtränare.
Har inte druckit någon läsk denna vecka. Det enda onyttiga jag ätit har varit en semla och risgrynsgröt med socker på. Annars så!

Nu blir det frukost! Sen veckostädning!

Tjong! (Skulle skriva Tjing egentligen, men Tjong går väl bra det också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0