Spya i duschen.

Storstädning idag. Trevligt att hitta spya i duschsilen. Jag gillar det så mycket att jag själv spydde när jag såg det.
Men nu är toalett och vardagsrum städade i alla fall! Kök och hall tar jag imorgon innan mami och papi kommer på besök!

Nu ska jag cykla ner till coop och köpa lite glass. Tycker jag har förtjänat det efter mitt slit.
Imorgon blir det fest! Har peppat i två veckor. Hoppas det kommer bli kul!

Min stil och vad jag lyssnat på hela kvällen går inte riktigt ihop. Britney Spears nya album. Det är grymt.
Speciellt låten Criminal! Den har gått varm.

(Osminkad ffs. Nu blir det en cykeltur i mörkret! Visst kan man få böter om man inte har lyse på cykeln? Jag får riskera det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0