Tar en ballerina lakrits och funderar världsliga tankar.

Vissa dagar är det så underligt. Då har jag nästan dubbelt så många sidvisningar på bloggen i jämförelse med hur många unika besökare jag har. Men det är kul att någon klickar in på min blogg många gånger under en dag. ;)

Jag måste vara lite trött.. Jag menade inte att jag åt en ballerina, utan en sån singoalla. Men ballerina larits skulle säkert kunna vara gott det också!
Är faktiskt lite trött. Har vilat nu på eftermiddagen. Blev så glad när jag vaknade. Insåg att klockan var mycket, MEN att utanför fönstret så är det fortfarande sol och blå himmel! Det är för underbart.

Om jag lyckas få promenadsällskap så blir det nog en liten promenad strax. Måste ju njuta när solen väl är här.

(Sommarminne; Fika på Vinön med familjen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0