Vårhat?

Jag önskade mig vår. Men fan inte en massa vatten överallt!
Igår så skulle jag gå ner till stan. Då kommer en buss körandes i världens fart. Rakt i en vattenpöl kör den. Och stackars jag kommer ivägen för det. Så blev nedstänkt hela jag! Fick gå runt på stan med skitiga byxor och väska. Superkul verkligen! Neeej, jag är inte bitter eller så.
MEN det är skönt att värmen kommit i alla fall.

Igår handlades det också lite mat. Nu har jag 30 kronor kvar denna månad. Får se hur det ska gå! Men det är rätt bra på ett sätt. Då kommer jag inte kunna köpa nå godis eller läsk. Visserligen är det 10 kr för två liter cola på ÖoB. Det kanske man skulle satsa på? Haha, nejdå.

Idag har jag varit ute med Nisse! Det var skönt! Komma upp i bra tid på morgonen och få sig en promenad.
Mötte en kille när jag var ute som kom fram och frågade om jag kunde köpa cigg åt honom.. Aldrig varit med om något sånt faktiskt. Det hemska var att han verkligen såg ut som en knarkare, fast i barnformat. Huga.
Men såklart köpte jag inte åt honom!!

Åt nyss världens godaste risgrynsgröt som Emma gjort! Galet god. Skulle kunna vänja mig vid att äta det till frukost varje dag!

Nej, nu ska jag städa lite. Är min städvecka denna vecka.
Sen ska jag söka fler jobb! Sökte 4 stycken igår. Och jag har ett mål på 30 sökta jobb denna vecka. Det ska jag nog klara!

I helgen är det finalen av melodifestivalen. Vi tänkte ha lite mello-mys här hemma. Men får se hur det blir med det. Känner mig inte så motiverad.
Chokko måste i alla fall komma hit något i veckan! För nu saknar jag henne för mycket!

Städa var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0