Vilken helg!

Helgen började med att mamma och pappa kom hit strax efter 10 på morgonen. Vi gick lite i affärer. Lunchade på ett texmex ställe. God mat, dock inte så god interiör! Sen blev det fika innan de åkte hem.
Emma kom och vi åt lite god mat och tittade på tv. Hann med en liten stund av earth hour. Efter det kom Andreas och Naemi och hämtade mig. Vi åkte till Högskolan där vi mötte upp Sara.
Kvällen spenderades hemma hos Jennifer. Feststämningen var väl inte sådär jättehög från början. Vi diskuterade mest en massa saker och lyssnade på musik. När kvällen började lida mot natt så bestämde sig jag, Naemi, Andreas och Betty för att dra till Pitchers. Där var det sjukt mycket folk! Jag fick nå cp-fylla och började hälla i mig sånt jag inte borde.. Vilket resulterade i att Jennifer inte hade en så rolig dag dagen efter när det gällde städande. Och jag mådde absolut inte prima skinka förrän ett dygn senare.
Så ja, söndagen blev riktigt seg. Enda gången jag gjorde nå ansträngade var när jag och Emma gick ner till Jessica för att titta till hennes söta kattbebisar!

Igår blev det grillning på Björnön med Chokko och Emma! Vi skrattade och hade det mysigt. Men efter ett tag var det alldeles för kallt för att vara utomhus. Så då åkte vi hem till Chokko och glodde på film. Riktigt bra dag!

Idag så säger våren; fuck u, I'm not comin' yet!
Det har snöat hela dagen. Mitt humör sjunker genom jorden då. Ner till jordens inre där det är varmt och skönt. Där vill jag bosätta mig. Snälla får jag?

Annars då? Jo jag har hittat 2-3 jobb till som jag ska sätta mig och söka strax! Jag söker jobb som tusan. Men inget resultat än..
Ikväll blir det nog en tur till solstudion. Bättra på färgen till våren vill komma på riktigt!
Damn, snart april ju! Hallå, våren.. Vart är du?!

Nej, nu får ni lite bilder från igår! Sen ska jag göra lite vettigt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0