Say what..

Snacka om att folk säger skumma grejer. Det är tur att jag inte bryr mig allt för mycket. För jag vet vilka mina riktiga vänner är, vilka som verkligen bryr sig och alltid kommer finnas här för mig!

Har nyss varit ute på en promenad med Linda. Det var skönt efter allt stillasittande under påsken.
Imorgon drar jag mig söderut! Då blir det äntligen Göteborg. Önskar jag kunde stanna där länge. Känner inte riktigt för att åka hem till Västerås igen, men ska ju på jobbintervju på torsdag så kan inte stanna kvar.
Sen hoppas jag på att helgen bjuder på lite mys! Hoppas på sol. Kanske lite vin och grillning i värmen.

Igår klippte Sofie sidecut på mig. Hon var jättenervös, haha. Men vad är det värsta som skulle hända liksom.

Jag känner att trots falska människor, skitsnackare och krångliga relationer så mår jag väldigt bra just nu!

Nu ska jag ut och sätta mig på altan. Kanske ta en drink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0