Skulle du fånga mig?

Har inte skrivit här på hur länge som helst. Kan bero på att jag äntligen gått och skaffat mig en ny mobil. Så surfar mest på den nu. Idag är första gången på en vecka som jag suttit vid datorn en längre tid.
Känns inte som att jag orkar starta datorn när jag bara är ett klick ifrån allt på mobilen.
Att surfa i mobilen visade sig dock inte vara så billigt med mitt tidigare abonnemang. 1500 kr ska jag betala nästa månad. Känns kul.. Tur jag jobbat lite grann!
Har i alla fall bytt abonnemang nu, så det där ska inte hända igen. Nu sms:ar jag även gratis till alla igen! Det har jag saknat.

Annars då? Jo jag har fått ett nytt jobb. Igen.. Haha. Det kan ju verkas som att jag far hit och dit hela tiden på den fronten.
Men nu är detta i alla fall nått som kommer att vara i 6 månader. Så fram till 20:e oktober kommer jag att jobba som expeditör på ICA lagret. Jag hoppas att jag kommer att trivas och kan få förlängt sen om allt känns bra.
Men tar en sak i taget. Nu ska jag fokusera på de här 6 månaderna. Det kommer bli så himla bra. För jag kommer tjäna väldigt bra och kunna unna mig otroligt mycket! Jag kommer kunna leva på ett sätt som jag inte levt på sen min anställning på Återkommande mode. Och det var 2009.. Dessutom kommer jag tjäna betydligt bättre än då. Pengar är ju inte allt. Helt klart. Men att leva på 5500 kr i månaden, det är fan inte ett liv. Det går inte att göra något. Man betalar räkningarna och storhandlar. Sen finns det i princip inte utrymme för något annat.
Så ja, jag är jääävligt glad över att jag kommer ha mycket pengar.

Livet går väl upp och ned i övrigt. Jag känner mig lite splittrad till saker och ting. Känner mig inte rikigt nöjd med min tillvaro. Men antar att det kommer visa sig hur jag ska göra förr eller senare. Någon dag kommer svaren att blotta sig. Den dagen kommer jag vara glad.
Nu ska jag bara jobba och slita på. Inte tänka på allt annat.

Kände inte för att vara allt för djup idag, så detta var allt ni fick hålla till godo med idag.

Kommentarer
Postat av: troget fan

Hejsan! Tycker att du uppdaterar din blogg alldeles för sällan :P vill ha mer,mer,mer,mer!!! :D:D:D

2012-05-04 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0