Something is on the edge tonight.

Är hemma hos min familj i Vingåker. Det är alltid lika mysigt!
Ikväll så har vi grillat, tänt en massa ljus och suttit ute på altan flera timmar och bara pratat.
Dock tjatar mamma lite om barnbarn, men tror jag väntar ett tag till med det faktiskt! Känns inte riktigt rätt än kanske. Haha.
Det är ganska skönt att vara ifrån Västerås ett tag! Ska bli så himla kul att åka till Gbg nästa vecka också. Träffa älskade Charlie igen, se Nightwish och bara njuta av livet. Hoppas det blir solsken då bara!
Det roliga är att när jag ska hem till Västerås igen så är det avskedsfest för Betty samma kväll, så blir nog lite förfest för mig själv på tåget, sen dra hem till Chokko direkt när jag kommer in till stationen halv 11 på kvällen! Åh, Betty åker iväg 4 veckor! Även fast vi inte träffas så himla ofta nu för tiden så kommer jag sakna henne som fan. Sen när sommaren kommer så blir det banne mig en massa parkhäng, vattenpipa och kalla cider!
Vill ha tillbaka förra sommaren, den var galet bra, trots en del tråkigheter, förutom det var den jättebra!

Nej, ska kanske fortsätta vara social med familjen nu! Valde ju ändå bort Sthlm och en mycket bra människa för att vara kvar här. Så ska göra det bästa av det!

Lägger in lite randombilder för att det inte ska bli så vitt och tråkigt!

Finaste Chokko och jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0