Äckliga dröm!

Drömde en äcklig dröm i natt. Att jag skulle träffa Emma, så hade hon börjat jobba på en gård mitt ute i ingenstans. Så simmade vi i en sjö där det var fiskodling. Och jag råkade fastna i ett snöre som drog mig neråt, men jag fick tag i stegen vid bryggan. Men foten min lossna! Jag tog mig upp på bryggan. Där säger Emma att hon inte klarar av detta och att hon måste leva vidare med sitt liv, lycklig. Så hon går. Och hon som äger gården säger att hon inte kan ha en skandal här, sen slänger hon 20 kr till mig som jag ska ta buss hem för..

Asså det var bara så äcklig dröm! Orkar inte berätta hela, men en tjej tog min fot, gröpte ur den och använde som sko också. Mysigt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0