Beautiful monster.

..Och vad är det jag vill säga med den här låten?
Det finns en underliggande mening, som jag vet, kanske en person till.
Jag använder mig fortfarande av låten, trots att det var i juli 2010 den kom upp först.
Ingen vet.
It's for me to know and for you to find out. Good luck.



Kryptiska Frida i farten.

Annars då?
Jag jobbar och står i. Älskar mitt jobb! Dagarna går sjukt jäkla snabbt! Jag trodde aldrig att två veckor skulle gå såhär fort, men snart är de över. Då är det bara att längta till juni då jag ska jobba 6 veckor! Underbart.
Imorgon ska vi ha lite grillning på jobbet. Kommer bli mysigt. Sitta ute i solen och chilla vid grillen med alla målare.
Efter jobbet ska jag leta rosa fluga! Vit eller svart skjorta och rosa fluga blir lördagens outfit då det är gayfest i Örebro! Kommer bli grymt. Var galet längesen jag festade med Chokko också, så ska bli extra kul. Trist bara att Betty inte kunde följa med. Saknar mitt ribbon-b gäng!

Snart så ger jag mig ut på resande fot. Vingåker, Stockholm, Göteborg och Sundsvall ska besökas i april. Kommer bli en himla rolig månad! Träffa mycket gamla, saknade vänner.

Nej nu ska målartjejen återgå till att måla om en tv-bänk.

Livet! Kan inte bli så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0