Energinivå på topp.

Det känns som att nu när jag väl börjat träna ordentligt, ja då kan jag knappt sitta still. Då känner jag mig nästan skyldig om jag vilar en stund på soffan. Måste försöka tänka bort de tankarna och känna mig duktig för att jag tränat idag.

Imorgon blir det mysdag! Då är Lisa ledig hela dagen. Jag ska bara på föreäsning och cirkelträning imorgon. Så vi kommer ha hela eftermiddagen till att göra något mysigt!
Blir en riktig mysvecka faktiskt. Ingen fest eller utgång i helgen. Så vi ska bara rå om varandra. Jag ska rå om Lisa lite extra på fredag. Inte riktigt kommit på vad 6-månaders dagen ska innehålla än. Men det dyker nog upp nått.
Jag är förresten sjukt sugen på att åka utomlands! Skulle vara så mysigt om jag och Lisa bara kunde åka någonstans och bara vara. Gå längst stranden i solnedgången. Dricka goda drinkar. Njuta av hotellfrukost. Åh! Definitivt nått som blir av i höst!

Resten av mars känns riktigt bra faktiskt! Jag ska jobba heltid på Caparol två sista veckorna i mars.
Nästa helg så ska jag, Lisa, Malin och Evelina åka till sälen! Gå på afterski, mysa i backarna, fota massor!
Har velat åka till Sälen, eller fjällen överhuvudtaget, sjukt länge nu. Så äntligen blir det av!
Helgen efter det så är det fest hos Michelle i Örebro! Gå på gaycluben club Heaven och dansa loss i en stad jag aldrig festat i förut. Ska bli sjukt roligt.
Så jag tror mars kommer flyga iväg, som alla andra månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0