Gårdagen.

Haha. Gilla att så många blev nyfikna av rubriken i förra inlägget. Och så var det inte ens nått speciellt. Bara ironi över hela skiten eftersom några för mycket igår la sig i vad jag skriver på bloggen.
Men nu släpper jag det och går vidare. Jag är ingen sur person. Och jag hade faktiskt galet roligt igår.

Vi var hemma hos Jennie och kikade på melodifestivalen. Mycket trevligt folk där. Jag och Lisa var inte hemma förrän efter kl 4 imorse. Tyder på en lyckad fest!

Idag mår jag faktiskt prima, trots att jag fick i mig en hel del igår.
Lisa verkar må lite sämre, hon ligger här bredvid och snarkar sött. När jag lyckas få liv i henne så blir det nog en promenad i solskinet! Bäst att ta vara på sista lediga dagen innan fullspäckad vecka.
Denna vecka jobbar Lisa 6 dagar.. Vilket är skittråkigt! Men vi har ju i alla fall kvällarna att mysa på!

Nu ska jag försöka väcka plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0