Lördagkväll.

Ikväll har jag myst lite för mig själv. Kikat på melodifestivalen. Som för övrigt var trist som fan. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det tyckte jag.
Efter det fick jag för mig att gå och köpa lite choklad och julmust. Så tittade jag på filmen som gick på 11:an. Den tog precis slut. Nu sitter jag här ledsen och frustrerad! Jävla skitfilm! Eller egentligen var den bra. Men den var så frustrerande. Den slutade inte alls så som jag hoppats, fast samtidigt så slutade den precis så som jag ville. För jag tycker om att bli överaskad och få ett helt otippat slut. Oftast slutar ju filmer lyckligt och man har redan efter 5 minuter in i filmen listat ut hur den kommer sluta. Men inte denna. Rekommenderar den. The life of David Gale. Om ni gillar kriminaldrama så.

Jag ska väl gå och lägga mig strax kanske. Inte så sugen på att sova egentligen. Har en massa tankar som vanligt. Som blir värre när man lägger sig och det blir alldeles tyst. Men ska försöka!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0