Lugn helg?

Skulle egentligen ha åkt till Vingåker i helgen. Men känner att jag har för mycket att fixa här hemma och för lite pengar för att ha råd att åka iväg. Så blir en lugn helg i ensamhetens tecken. Ska vara själv hela helgen. Men det blir ganska skönt faktiskt. Få fixa lite i lugn och ro samt reda ut lite tankar kanske.
Hoppas det kommer vara fint väder i alla fall. Då blir det nog några promenader!

Är sjukt seg idag efter utgången igår! Försöka vara festfri resten av mars? Kommer säkert inte gå. Sjukt hur mycket fest det har blivit. Jag skulle verkligen behöva sluta festa och börja träna mer. Få igång mig själv igen.
Om två veckor ska jag i alla fall jobba heltid två veckor, så då blir det ju lite bättre rutiner ett tag i alla fall. Längtar redan tills lönen kommer i slutet på april!

Nej, har inte så mycket vettigt att säga just nu faktiskt.

Fixa en god sallad sen? Yes please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0