Mys-dag.

Idag har det varit en rätt seg dag. Sovit rätt mycket. Jag har inte varit speciellt bakis, men Lisa däremot. Söte.

Jag har insett att jag verkligen måste bättra mig. Alltså ibland så skriver jag lite skumma saker här i bloggen, grejer som ingen annan ska förstå, förutom jag själv. Oftast är det inte ens något allvarligt. Och jag har insett att folk missförstår helt! De tror att det handlar om helt andra saker än vad de egentligen gör.
Så för att slippa missförstånd så ska jag skriva lite mer så folk förstår hädan efter. Det känns ju dumt att folk ska tro saker som inte ens är sanna. Så ja, bättra mig lite.

Denna vecka som kommer känns rätt soft. Lite föreläsningar på förmiddagarna och så.
På fredag är det en stor dag! Då firar jag och Lisa 6 månader tillsammans! Trots brist på pengar, ska jag försöka få till en bra dag då. Nått mysigt och romantiskt. Det är hon värd.

Jag har kanske inte skrivit så mycket om Lisa här. Men det betyder inte att hon inte har en stor plats i mitt liv! Hon är den viktigaste människan i mitt liv efter min familj. Hon är den som alltid står vid min sida, hon ger mig kärlek och gör mig så himla glad!
Jag gjorde en del misstag igår, som jag verkligen hoppas att jag ska kunna gottgöra. För utan min fina flickvän vore jag inte lika lycklig som jag är nu. Älskar min fina.

Idag fick jag också ta ett foto på henne! Så svårt när hon är så skygg för kameran. Men jag ska allt lyckas fånga henne fler gånger.

Finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0