Nere, fast uppe.

Vad tusan gör jag uppe när jag borde vara nere? Nerbäddad i min säng alltså.
Fick sånt tankerus så jag kände bara att sängen var helt fel plats att vara på.
Har dum ångest för att jag aldrig kan bestämma mig. Men nu har jag sagt en sak, så nu får jag stå fast vid den.
Morgondagen blir nog bra ändå. Kvällen ser jag fram emot i alla fall. Det ska bli kul.

Jag funderar över en grej, och det är att jag ska låta tiden ha sin gång. Ska inte fundera så mycket, förutom på detta. Sen ska jag försöka bestämma mig för att sluta tänka och bara vara. Inget är fel i det. Alla pusselbitar kommer falla på plats så småningom. Det som är menat att ske, det kommer ske.
Det blir bra tillslut. Jag kan inte tvinga fram något. Ödet har sina vägar och ibland möts de.

Neej, nu ska jag inte babbla mer. Ska lägga mig i sängen igen och försöka sova.
Imorgon ska jag njuta av mörker, då rullgardiner inskaffats idag!

Just wanna love you one more day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0