Rätt trött och det med rätta!

Fan vad jag kämpat med träningen denna vecka! Än så länge har jag gymmat 2 gånger, kört cirkelträning 1 gång, simmat 1 gång, promenerat i genomsnitt 1 timme om dagen, cyklat 8 km om dagen.
Konstigt att jag känner mig rätt död nu! Men imorgon blir det gymmet igen, men tror jag ska vila på lördag och söndag. Kommer nog ändå inte hinna träna då.
Imorgon blir det myskväll. På lördag ska jag, Lisa, Malin och Evelina träffas och planera sälen-resan. Sen på söndag hoppas jag på en tripp till Björnön med Chokko och grilla lite i solskenet.

Imorgon är det sista dagen på jobbpunkt väst också. Slippa föreläsningar, dock har de varit ganska roliga faktiskt. Och jag har träffat sköna människor.
Men ska bli skönt att få jobba lite igen.

Nu ska jag fixa kvällens middag innan Lisa kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0