Så dansar vi till dansmusik igen..

Haft en sjukt trevlig kväll med trevliga människor!
Dock blev den inte så trevlig när vi väl kom ut.. Det var en jävla massa människor på Pluto som bara knuffades och var allmänt dryga, så stämningen sjönk rejält!
Efter att ha väntat en timme framme vid scenen så kom tillslut Den Svenska björnstammen ut. Då var man taggad och hoppades att de skulle vara sjukt bra, i stället så var det riktigt kassa. Blev så himla besviken.
Efter ett tag drog vi till Burger corner och käkade i stället. Sen blev det en promenad hemåt.



Jag vill tro att dina ord handlar om mig. Men jag tvivlar. Jag kan i alla fall inte sluta tänka. Det gnager hål i mitt huvud. Och jag önskar att allt kunde vara bra. Att allt skulle vara precis som det skulle. Som vi trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0