Wöööh.

Glott på Big brother. Hannah W blev kvar. Yes!

Nu är det snart dags att sova. Imorgon är det back on track som gäller. Då måste jag kliva upp tidigt igen! Fast dessa två veckor kommer vara sköna bara. Halva dagar och bara massa chill. Så jag ska fokusera på träning, eftersom jag ändå kommer ha tid med det så.

Känns som att det kommer bli en bra vecka. Längtar dock redan till helg.. Åka till Sthlm på lördag och träffa en saknad Emma! Sen se finalen av melodifestivalen med Chokko och Betty. Kommer bli grymt.

Nej, sova nu! Slänger upp några hemska bilder från festen i torsdags som jag visst blivit taggad i..






Kommentarer
Postat av: Mikaela Höglund

Fina bilder ju ;)

2012-03-05 @ 00:10:13
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0