Ett liv mot ett annat.

Då var det snart dags då!
Idag ska jag fokusera på att packa ner så mycket av mina saker som jag hinner. För det är snart dags att lämna denna lägenhet och bege mig till min nya.
En hel del minnen finns i den här lägenheten. Både bra och dåliga. Skratt, tårar, hysteri, ensamhet, fest, dejter, bråk, kyssar.
Jag har bott i den här lägenheten 1 ½ år. Hunnit vara sambo. Bli singel. Dejtat fyra olika personer.
Alla har blivit en del av en historia mellan dessa fyra väggar.
Men eftersom att jag är påväg mot ett nytt liv så känns det skönt att även byta lägenhet. Komma till något nytt. Där det inte finns någon historia alls. Där jag och min älskling kan byta blad och börja på något helt nytt.
 
Jag måste även lägga till en liten parantes. Som egentligen inte har så mycket med detta att göra.
Men ni som tror att ja är deppig nu för tiden, I'm not. Jag har funnit tillbaka till min djupa sida, men mer än så är det inte. För jag är enormt lycklig.
Mitt liv, jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0