Göteborg - Västerås

Usch, hade bara en dålig dag igår, därav mitt lite negativa inlägg. 
Känns bra nu. 
En väldigt viktig sak hände idag. Jag kan säga att en person sa upp sig från sitt arbete. Tänker inte säga om det gäller mig själv, Sandra, eller kanske någon annan.  Mina närmsta vänner vet. 
I alla fall så kommer denna händelse ändra på en hel del saker. Och jag vet att framtiden ser väligt ljus ut! Känner i hela min kropp och själ att detta är början på något nytt. En ny era. Ett enkare liv. Fullt av kärlek och lycka. 
Om ca 40 dagar så händer nästa stora sak, och det är fantastiskt. Jag hade inte kunnat vara lyckligare över detta. 
Känns som att jag kommer vara exakt där jag vill vara i mitt liv just då. Vara nöjd just för den stunden. Sen kommer livet såklart ta en miljon andra vändningar under hela livet. Men just den vändningen kommer göra mig glad och lugn  just då. 
 
Om några timmar sitter jag och Sandra på tåget upp till Västerås. Ska bli mysigt att visa henne min stad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0