Hur ska man älska någon som har älskat någon förut?

Det är lite komiskt hur personer tolkar det jag skriver. Eller egentligen är det inte komiskt, mer intressant kanske.
Klart att allt som skrivs tolkas på olika sätt. Jag tycker om att sätta lite spinn på folks hjärnor. Dock vill jag inte göra det på något negativt sätt. Absolut inte. Jag är ingen elak människa. Men att vissa ens frågar om det jag skriver handlar om dem, då finns det lite för stor ego där tänker jag. Fast jag ska väl inte säga något. Mitt ego är lika högt som Sequoia sempervirens, världens högsta träd. Ett sånt träd måste jag förresten se i verkligheten någon gång. Hur overkligt vore det inte att se ett träd med 115 meters höjd. Tänk er en svensk tall gånger 4.. Ja, ja det där var lite överkurs!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0