I will love you better.

Idag är jag ganska ledsen. Ledsen och frustrerad. Hela jobbpasset har bestått av smärta. Mina ryggbesvär är tillbaka. Så varje steg jag tar så ilar det ut i svanken och jag domnar bort i ben och fot. Känns jättejobbigt! Blir ledsen, för jag vill inte lida av massa krämpor.. Man borde inte ha såna här besvär vid 26 år.. Det finns ju inget annat att göra än att försöka att träna bort det, samt ta en massa värktabletter. Jag har som mål att jobba mycket i september, så detta ska banne mig inte få sätta käppar i hjulet för mig. Jag tar mig igenom det.
 
Om 4 dagar säger jag hejdå till denna äckliga lägenhet också! Satan vad pepp jag är. Ska bli så kul att renovera och fixa en massa.
 
Snabb uppdatering idag. Nu ska jag vila min stackars rygg!

Kommentarer
Postat av: ..

Uppdatera meeer :)

2013-09-09 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0