När solen går ner.

Lite trubbel i paradiset idag. Men det ska nog lösa sig. Alla dagar kan inte vara bra.
Cyklade till Coop, för jag kände verkligen att jag behövde frossa i en B&J's. Men såklart hade de inga. Min typiska otur..
 
Den här dagen har varit lite seg. Började i alla fall dagen med att ta en timmes promenad. Sen blev det allmänt slappt.
Jag vill bara att augusti ska gå snabbt. Jag vill verkligen flytta nu. Kanske tjatar om det. Men fan. Denna lägenhet kväver mig! Den kväver mitt förhållande också. För vi blir bara så irriterade på varandra när vi går in i varandra vart vi än rör oss i lägenheten. Så ja, flytten kommer göra allt bättre.
 
Juste, efter 6 år har vi äntligen gått skilda vägar. Du har varit en trogen följeslagare. Men kände att jag tillslut bara ledsnat på dig. Vi har inte lika mycket gemensamt längre. Har tyvärr vuxit ifrån dig.
Så hejdå läpp-piercing! Det var fint så länge det varade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0