Alla tiders.

Trevlig kväll igår. Jag åkte hem till Chokko, eller åkte och åkte. Kom bara ner till stan, sen fick jag allt ta mig en promenad på en halvtimme hem till henne. Men det var bara skönt så.
Vi gjorde i alla fall Fajitas och kollade på film. När småtimmarna började komma så blev det en himla massa barnsnack. Om namn, hur man skulle gå till väga, när man ville ha barn, känslan osv. Somnade inte förrän 5 på morgonen. 
Nu är jag i alla fall hemma och tänkte väl mest ta det lugnt. Ska jobba 4 dagar denna vecka, så det blir fullt upp.
På onsdag ska jag träffa Chokko, Sara och Mikaela för lite planerande inför L beach. Eller ja, Mikaela får väl sitta och lyssna bara, eftersom hon inte ska med. Men vi andra ska i alla fall försöka strukturera upp resan och bestämma oss för färdsätt dit osv. Jag är verkligen supertaggad. Tror det kommer bli riktigt kul! 
 
Det är en del som händer nu framöver. 
Jag åker ner till Göteborg igen den 31:a för att träffa Elin, Beatrix och Kim samt gå på Gayness-festen. 
Sen hem igen den 2:a för då blir det maskeradfest hos Mikaela. 
21:a februari ska jag åka ner till Göteborg igen. Någon dag senare åka till Monika och fira hennes födelsedag. 
1:a mars är det premiär för gayfest i Västerås på Kåren. Så då är det jag som håller i förfesten. 
19:e april åker jag, Chokko och Sara till Tyskland. 
Slutligen 26:e maj ska jag och Twiggie på P!nks konsert! 
Så det är väldigt mycket roligt som händer framöver. Jag ska se till att jobba så mycket som möjligt däremellan så jag har råd med alla äventyr. 
Oslo ska ju tryckas in där någonstans också. Bara inte kommit fram till när.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0