Att vara jag.

Vet ni vad som är så himla skönt med att vara jag? Jo det ska jag tala om för er. Det är att jag inte bryr mig så speciellt mycket om hur jag uppfattas. Visst jag skulle inte vilja uppfattas som en elak eller dum person. För det är ju inte sån jag är. 
Men jag har börjat inse att folk faktiskt ser mina statusar och läser min blogg och tar rätt mycket på allvar. Vilket jag mest skrattar åt. Visserligen skriver jag såklart inte bara en massa babbel och skit. Jag skriver från hjärtat och vad jag tänker på i stunden. Men ibland bör man nog ta mig med en nypa salt, för att det inte ska bli för mycket. 
Jag är en väldigt speciell person, det tror jag redan att ni har insett. Men vet ni? Jag mår bra och har ett väldigt roligt liv. Jag skulle faktiskt inte vilja byta med någon just nu. Det händer liksom saker hela tiden och det är en riktig berg- och dalbana som jag gärna åker om och om igen.
Personer får tycka vad de vill om mig. Så länge jag vet vart jag har de personerna som jag verkligen bryr mig om.
Alla borde slappna av lite. Bara ta det lugnt. Eller act out, som jag gör. Det är rätt skönt det också. Säg vad ni tänker på. Livet är så mycket roligare om man bara kan vara precis den man är och inte vara rädd för att vara sig själv.
Kanske har jag en narissistisk personlighetsstörning. Men vad gör det? 
 
Nu ska jag sova, så jag orkar alla miljoner saker som jag ska ta mig ann imorgon. 
 
Ps. Hej Hanna. Ds
 

Kommentarer
Postat av: HAnna

tja Frida! Tack för trevlig morgonläsning! :)

2013-01-23 @ 06:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0