Birds of a feather.

Har haft två jättebra dagar! 
Igår så var det äntligen dags för drinkkvällen hemma hos mig. Vi blev ett perfekt gäng på 10 personer som var här och hade det grymt kul. Det skrattades, gjordes drinkar, sjöngs sing star och hade det jättemysigt. 
Jag vet inte ens när vi gick och la oss, men jag fick sovsällskap av 4 stycken i alla fall, dock blev jag snuvad på att få sova i sängen! 
När vi vaknade idag så var man riktigt seg och illamåendet var ett faktum. Men jag, Sara och Mikaela drog ner på stan och käkade lunch. Så då började kroppen komma ifatt igen. Sen åkte jag hem och städade undan lite. Supertacksam för att Erika och Frida tog hand om så mycket disk, så det var inte alls mycket för mig att städa. 
Jag fixade ihop tacos på kvällen och så kom Mikaela och Moa-Hanna över och hade lite lördagsmys. Käkade gott, kikade på Titanic och drack te. Mysigt värre. 
Nu har de precis dragit hem. Och jag ska väl försöka sova om en stund. Är så uppe i varv bara. För jag har haft en så bra helg. Det är en hel dag kvar av helgen också! Helt underbart.
Fan vad glad jag är!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0