Du är kvar i samma damm.

Haft en riktigt mysig kväll! Mikaela kom över hit. Jag lagade middag till oss. Sen blev det en film med skräckblandad förtjusning. Körde också en nostalgitripp med Fucking Åmål. Den är verkligen epic! 
Jag får alltid en massa ny och skön energi när jag träffat folk. Lägenheten har jag städat också. 
Bestämde mig idag för att jag kommer att avbryta min engelskakurs. Jag orkar verkligen inte försöka hålla den uppe, jobba och vara social på det. Jag kommer knappt hinna andas då. Och om det är något jag lärt mig de senaste åren, så är det verkligen att lyssna till mig själv. Att inte ta mig vatten över huvudet. 
 
Imorgon så kommer Linda Marta hit för lite myskväll! Ska dricka alla nya teér jag fick i julklapp och snacka en massa skit. Var jättelängesen vi sågs sist, så det ska bli riktigt trevligt. 
 
Till veckan så jobbar jag endast två dagar, eftersom de bestämde sig för att ta bort två av mina pass... Då kanske jag äntligen kan komma igång med träningen, men bara kanske, måste hitta min motivation först bara! 
Tror veckan kommer gå snabbt ändå. För jag kommer längta till fredag. Då har jag, Cecilia och Sara fixat ihop en drinkkväll med tjejerna. Ska bara komma på vilka goda drinkar vi ska göra också. Finns ju ett hav av läckerheter i princip. 
Och så peppar jag inför Göteborgsresan om 11 dagar också och Mikaelas maskerad såklart. 
 
Pepp på livet vet ni. 
 
Jag måste dock göra något åt min sömn. Har vänt på dygnet helt och hållet! Upp och ned är det. Får försöka få lite rutin till veckan. När lönen kommer blir det ordning och reda på matvanorna också. Kan inte äta så oregelbundet och konstigt som jag gör nu.. 
 
Men, men saker och ting löser sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0