Du brukade lysa upp alla rum du gick igenom.

Sådär, då har jag varit på vårdcentralen. Fick inga tabletter eller så. De skulle göra en odling på mina prover. Så skulle jag ringa min egen vårdcentral på måndag. Skönt om jag slipper tabletter helt faktiskt. Det är bara drygt att försöka minnas när man ska ta dem. 
 
Efter besöket där så åkte jag ut till Erikslund. Köpte lite bubbel till imorgon. Om vi dricker det på tåget eller när vi kommer fram till hotellet, ja det får vi se. Kanske är lite för tidigt att ta ett glas mousserande halv 9 på morgonen. 
 
Nu sitter jag fastgjuten på en stor kudde på golvet. Har fixat med lite tvätt, men sen fastnade jag här. Jag borde städa och framförallt packa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0